Prima leapşă (primită)

Posted: 16/02/2010 in Diverse, leapşă

Se pare că nu voi fi ocolit de obiceiul ăsta bloggeristic, cel al lepşei şi iată că deja a venit prima (ea săraca a venit de câteva zile, dar puteam răspunde atunci cand am primit-o? nah…). Leapşa primită de Vanilla Moon mi-a fost pasată şi mie.

And here it goes…

1. Ce îţi propui pentru 2010 ?
Da sigur, de parcă mai ţin minte ce ziceam în noaptea de revelion că voi face în noul an, după dulcele vin a lu’ tata şi o considerabilă porţie din sticla de şampanie…
2. În 2010 îţi doreşti să ajungi undeva ?
Mi-am dorit, am ajuns şi mai merg  😀
3. Cel mai mare eşec pe 2009 ?
Niciunul. A fost chiar un an tare!
4. Cand erai mic  toată lumea te întreba „ce vrei să te faci când vei fi mare” , tu ce răspundeai ?
Culegător de cireşe (aveam un cireş la ţară pe care aveam boală că nu ajungeam la nicio cracă şi trebuia să mă duc după o scară a naibii de grea pentru un ţânc de 8 ani… dar când m-am făcut mare au tăiat cireşul 😐 )
5. Dacă un înger vine şi îţi spune că mai ai de trăit fix un an ce faci ?
Reacţia imediată: aş lua toţi Dumnezeii la poceală. Pe termen lung: un bucket list…
6. Dacă câştigi la loto 10 milioane de euro, ce faci cu banii ?
În primul rând cumpăr câteva geamantane ca să am unde să-i bag şi dupaia mă fac că îi uit pe la câte un colţ de stradă. Păstrez totuşi un milion.
7.  Ce ai vrea să scrie pe piatra ta funerara ?
Nu îmi plac spaţiile strânse, deci nu vreau mormânt, deci nu voi avea piatră funerară, deci nu ştiu
8. Vrei să încerci în 2010 să sari cu paraşuta ?
Oricând şi la orice oră!
9. Ce lună urăşti cel mai mult ?
Era una în nuş’ ce sistem din constelaţia Câinele mic, Galaxia Pitică, dar chiar nu îmi aduc aminte cum îi zice 😛
10. În 2012 vine Apocalipsa ?
Ce-i aia, o trupă death metal de garaj? Chiar dacă vine, eu nu mă duc.

Asta a fost. Next?

Comentarii
  1. Vanilla Moon spune:

    Am notat (în carnețelul meu din minte.) XD
    Ai devenit victima mea preferată în materie de lepșe.

    P.S.: May I call you cherry? 😀

  2. fibrich spune:

    buna buna asta: culegator de cirese

  3. gabi spune:

    ce parasuta? 😀

  4. bogdee spune:

    În niciun caz genul de paraşută la care te gândeşti tu, măi 😛

Lasă un comentariu